National minimum wage, Papua New Guinea, 2026-2028 (Determination No. 1 of 2025)
Journalist.net ücret rehberindeki bir belge; her rakam yayımlandığı gibi. Ücret rehberi nasıl çalışır →
Belgeyi açınTüm rakamlar, yayımlandığı gibi 3
Yayımlanan
rise from K3.50 to K5 per hour on 1 January 2026BelgeNational minimum wage, Papua New Guinea, 2026-2028 (Determination No. 1 of 2025) · Yasal asgari ücret DurumYürürlükte · 1 Oca 2026
Yayımlanan
K5.50 per hour in January 2028BelgeNational minimum wage, Papua New Guinea, 2026-2028 (Determination No. 1 of 2025) · Yasal asgari ücret DurumKabul edildi, ileride başlıyor · 1 Oca 2028
Yayımlanan
K5.25 per hour in January 2027BelgeNational minimum wage, Papua New Guinea, 2026-2028 (Determination No. 1 of 2025) · Yasal asgari ücret DurumKabul edildi, ileride başlıyor · 1 Oca 2027
Güncel olmayan bir şey mi var?
Hangi rakam olduğunu ve yenisinin nerede yayımlandığını bize bildirin, kontrol edelim.
Bu belge hakkında bize e-posta gönderinBu veriler hakkında. Bu ücretler kamuya açık kaynaklardan derlenir ve tarihleriyle birlikte yayımlandığı gibi aktarılır. Hiçbir rakamın doğruluğunu garanti etmeyiz. Yalnızca bilgi amaçlıdır: Journalist.net ücret önermez veya belirlemez. Nasıl hesaplıyoruz