Yayıncılar ve yayın kuruluşları İçerik pazarlama ekipleri Halkla ilişkiler ve iletişim ekipleri Risk ve istihbarat ekipleri Gazeteciler ve haber profesyonelleri Medya İzleme Fiyatlandırma

National minimum wage, Papua New Guinea, 2026-2028 (Determination No. 1 of 2025)

Yürürlükte Yasal asgari ücret PNG MWB Başlangıç: 1 Oca 2026

Journalist.net ücret rehberindeki bir belge; her rakam yayımlandığı gibi. Ücret rehberi nasıl çalışır →

Belgeyi açın

Tüm rakamlar, yayımlandığı gibi 3

Yayımlananrise from K3.50 to K5 per hour on 1 January 2026 BelgeNational minimum wage, Papua New Guinea, 2026-2028 (Determination No. 1 of 2025) · Yasal asgari ücret DurumYürürlükte · 1 Oca 2026
YayımlananK5.50 per hour in January 2028 BelgeNational minimum wage, Papua New Guinea, 2026-2028 (Determination No. 1 of 2025) · Yasal asgari ücret DurumKabul edildi, ileride başlıyor · 1 Oca 2028
YayımlananK5.25 per hour in January 2027 BelgeNational minimum wage, Papua New Guinea, 2026-2028 (Determination No. 1 of 2025) · Yasal asgari ücret DurumKabul edildi, ileride başlıyor · 1 Oca 2027

Güncel olmayan bir şey mi var?

Hangi rakam olduğunu ve yenisinin nerede yayımlandığını bize bildirin, kontrol edelim.

Bu belge hakkında bize e-posta gönderin

Bu veriler hakkında. Bu ücretler kamuya açık kaynaklardan derlenir ve tarihleriyle birlikte yayımlandığı gibi aktarılır. Hiçbir rakamın doğruluğunu garanti etmeyiz. Yalnızca bilgi amaçlıdır: Journalist.net ücret önermez veya belirlemez. Nasıl hesaplıyoruz